قیمت کاهش یافت ! پاوربانک آنر ظرفیت 10000 مشاهده عکس بزرگتر

پاوربانک آنر ظرفیت 10000

Honor AP10QM - 10000mAh

جدید

این محصول در انبار موجود نیست

موجود شد اطلاع بده !

384,000 تومان

404,000 تومان

-20,000 تومان

  • ظرفیت: 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی: 2.0 آمپر
  • تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
  • فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD): ندارد
  • امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • سوالی دارید ؟

    خرید از ما ساده و سریع می باشد ، با این حال اگر نیاز به راهنمایی دارید ، میتوانید قبل از خرید با ما تماس بگیرید ، تلفن همراه و واتس اپ فروشگاه در ساعات کاری آماده کمک به شما می باشد.

  • رویه ارسال کالا

    روزانه در محدوده شهر آمل با هزینه ای اندک ,یکشنبه و چهارشنبه توسط پیک آمل تک به صورت رایگان ، ارسال توسط پست یا تیپاکس ، تحویل حضوری در دفتر فروشگاه با هماهنگی قبلی

  • گارانتی اصالت کالا

    اکثر محصولات فروشگاه با وسواس و علم به اصالت تهیه شده اند بنابر این تا 7 روز در صورت باز نشدن محصول می توانید نسبت به مرجوع کردن آن و درخواست عودت وجه پرداختی اقدام فرمایید .

  • تمام محصولات موجود هستند

    محصولاتی که قابلیت اضافه شدن در سبد خرید دارند موجود هستند با خیال راحت و بدون نیاز به استعلام تلفنی سفارش دهید. در صورت نیاز واتس اپ 09113457730 در خدمت شماست :)

در این مدل از پاوربانک‌های «HONOR» یک درگاه خروجی USB و یک باتری لیتیوم‌-پلیمری با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد. این پاوربانک ابعاد مناسبی دارد و شما می‌توانید آن را به‌سادگی داخل کیف یا جیبتان قرار داده و حمل کنید. بدنه‌ آن با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده است. این بدنه می‌تواند تا حدی ضربات و فشار را تحمل کند. روی سطح این مدل از پاوربانک‌های آنر یک درگاه ورودی microUSB پاوربانک آنروجود دارد که با استفاده از این شارژر همراه می‌توان انواع گوشی‌های موبایل و موزیک‌ پلیررا شارژ کرد. روی سطح این پاوربانک نشانگر LED به‌کاررفته که میزان باقی‌مانده از شارژ باتری پاوربانک را به کاربر نمایش می‌دهد. برای این کار کافی است شارژر همراه را از طریق درگاه‌ ورودی microUSB روی بدنه به دستگاهی مجهز به درگاه USB مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا یک شارژر دیواری متصل کنید و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود. با شارژر همراه آنر مدل AP10QM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت دیگر نگران تمام‌شدن شارژ باتری دستگاه‌های مختلف خود نخواهید بود و بدون نگرانی از گوشی موبایل یا تبلت‌تان استفاده می‌کنید.

درکل می‌توان گفت که شارژر همراه آنر مدل AP10QM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می‌تواند انواع گوشی‌های موبایل، فبلت، تبلت، دوربین دیجیتال، اکسسوریزها، موزیک پلیرها و خیلی دستگاه‌ها و وسایل دیگر را شارژ کند و برای آن‌ها هم دارایی کارایی مفید باشد. این پاوربانک با صرفه اقتصادی که دارد می‌تواند برای هرکسی که نیاز به اینگونه دستگاه ‌ها دارد مفید بوده و تهیه آن برای کاربر راحت‌تر باشد. ویژگی‌ای که می‌تواند برای این پاوربانک بسیار مهم باشد ابعاد آن بوده که به دلیل آن می‌تواند بسیار سهل کننده در جابجایی و حمل باشد و در هر جایی قرار گیرد.

نوع محصول : پاوربانک PowerBank
شرکت سازنده : Huawei
مدل : Honor AP10QM
گارانتی : سلامت و اصالت کالا (7 روز بازگشت وجه)
ظرفیت : 10000mAh
رنگ : سفید
نمایشگر LED :
ابعاد (میلی متر) : 136x73x14 میلی‌متر
وزن (گرم) : 260 گرم
سایر ویژگیها : امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر)
ساخت کشور : جمهوری خلق چین
اصالت و مبدا برند : جمهوری خلق چین

محصولات مرتبط